Idé torka!

Stårhäroch vet inte vart jag ska börja! Plockar å plockar å plockar vartifrån kommer alla saaaker?! Har jag samlat på mig allt det här. Vad kan jag plocka ner nu och vad kommer jag sakna?! Jag kommer få magsår. Ska bli väldigt skönt när det här är klart.
Ligger på kvällarnaoch funderar på hur vi ska göra i det nya huset. Tycker det är jätteroligt med inredning men jag har sån dålig fantasi. Vill komma på nya smarta ideér.
Sen kommer jag på någonting men då är det snordyrt. Så jag vet inte jag. Vi har bestämt oss för att försöka renovera så "billigt" som möjligt. Så kanske man kan köpa lite inredning. En soffa behöver vi tex. Blir lättare sen när vi vet hur mycket vi kommer ha på renoveringskontot.
Det viktigaste är iallafall köket!!! Blir ett IKEA kök igen. Men vi funderar på andra luckor. Har STÅT nu men det kanske blir LIDINGÖ i nya köket. Vi får väl se. Men hur ska vi göra ett kök på bästa sätt. Har ju ett fönster mitt i köket. Det stör mig.
Men det blir alldelens säkert bra tillslut.
En bra sida för Ideér är www.mininredning.se.

Nu komer snart dom som köpt vårat hus för att mäta lite. Ska väl gå och kolla om inte gubben och sonen ska ta och vakna till liv snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

du får väl ta hjälp av Elin hon behöver lite praktiska uppgifter så det kan ju vara bra för henne och er för hon är ju duktig.

2008-04-13 @ 19:51:50
Postat av: Sandra

Lidingö är fina :-D kan ju komma och kika hos oss sen när vi fått allt på plats. vet hur du har det nu, kom ihåg att andas lite mellan varven bara! kram!

2008-04-14 @ 10:49:44
URL: http://www.zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0