Migrän...

Måste få beklaga mig lite. Igår var en hemsk dag. Hade så ont i bihålorna hela dagen. Hade inga tabletter hemma heller så det var bara att stå ut. Jesper kom hem med två tabletter sen så det blev lite bättre iallafall. Vi gick till huset för att titta lite i lugn och ro tog med lite kartonger som står på vinden i det nya huset nu. Vi blev kvar ganska länge. Jesper fixade lite eluttag å så där. Ida följde med Freddan hem och lekte. Hon hade haft jätteroligt!
När vi kom hem var der kört det var som en blixt slog ner i huvudet. Migränen var inte långt borta. Tog en imigran för jag ville se barnmorskorna. Men efter det så var jag tvungen att gå till sängen hade så ont. Jesper kom efter en stund och matade Noah som vaknade runt 00.00.. Jag sov hela natten inga barn som väckte mig inte. Var deckad. Sen var det bara att upp och hoppa kl 8.00. Har fortfarande ont i huvudet och Noah är jättegringig. Lite små jobbigt. Han tar sig för örat. Hoppas inte han också fått öroninflammation.
Nu ska jag ta hand om barnen och ta det lungt!! Byyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0