Min alldelens egna lilla tjockis!

Hvva va läskigt det är med seminarium. Man ska sitta där med 16 st andra man inte känner.
Prata om nåt man inte vet någonting om igentligen. Men jag lärde mig en hel del.
Nästa gång har jag lite mer "erfarenhet" om vad det handlar om.
Men många i klassen är ju ruskigt duktiga på vad dom pratar om.

Sen var jag och Ida på stan för att köpa stövlar till Noah.
Ett par hittade vi men dom är för småå.
Måste byta dom nästa vecka typiskt!
Hans tjocka vader kommer knappt ner i skaftet på stöven haha!!!

Sorry det blir mycket prat om min skola som om det är så intressant för er.
Men för mig är det, det största just nu. Det  får ni leva med.
Det är ju frivilligt att lästa ;)!

Nej nu ska jag läsa min sociologiläxa hehe!!

Kraam....

Kommentarer
Postat av: mamma

man lär sig hela tiden, det är bara att göra så som de andra gör.

2008-08-29 @ 21:46:20
Postat av: sara

du kommer in i de med tiden, jag var grymt nervös inför första seminariet, och är de fortfarande men de blir lättare med tiden då du lär känna alla....Me visst är de kul??!!

2008-08-30 @ 08:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0