Trevligt besök!!

Sitter här i min ensamhet. Det är mörkt och regnigt ute. Sköönt! Hela dagen har varit mulen men ändå lite klibbig. Idag har vi iallafall haft besök utav Malin, Filippa och Alva. Det var verkligen superroligt. Vi ses alldelens för sällan tyvärr. Filippa och Ida är det ganska precis en månad imellan. Dom leker så himla bra. När Filippa kom i morse började dom leka med en gång. Ingen utav dom var blyga för varandra. Sist dom sågs var i Mars så det var ju ett tag sedan.





När dom åkt hm så tog vi en sväng till Insjön. Behövde lite till kök och sånt. Åt på en resturang Ida och Noah fick pannkaka. MUMS!! Sen blev det storhandling på coop i borlänge. Nu har vi mat för ett bra tag framöver, väldigt skönt!!

Har precis tränat lite WiiFit. Det går framåt! Är nöjd med resultatet. Försöker göra en 30 min varje dag. Vill få bort lite av gravid magen som verkar vara nå som man får leva med för alltid. Men nu ska den tränas bort ;).
Jo, Idas Saga (marsvinet) har fått en kompis idag. Dom ska ju leva två och två enligt lag. Sessan heter hon tydligen. Det har Ida bestämt. Jesper kom hem med henne som en överaskning till sin dotter...

I morgon ska jag baka bullar och kanske nå mer får se vad jag orkar. Men bullar blir det iallfall. Dom är så ruskigt goda!!! Bullar i långpanna enkelt också. Hade dom när Noah fyllde 1 och det blev poppis! Nepp nu får det vara nog för idag. Ska plocka ihop på Noahs rum sen blir det nog sängen för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0