Det blir nog en lång kväll...

Mina ögon är redan trött och jag ska sätta mig och plugga nu när kidsen har gått och duna. Men precis när jag satt mig ner med den otroligt spännande boken "Den kapitalistiska välfärdsstaten" så ropar Noah. Han är orolig och svettig. Tror han har för varmt på sitt rum. Har iallafall planerat att sitta så länge det behövs med tentan nu i kväll/natt. Jesper jobbar natt i natt. Jag har iallfall kommit en bra bit på väg nu. Har inte överdrivet mycket kvar. Men det kommer väl ta sina timmar att få ihop det att låta bra. Jag säger bara tur jag har Jesper som förstår sånt här och kan hjälpa mig massor. Det är otroligt skönt...

Ska ladda upp med chips och en cola nu, sen är jag redo för en lååång kväll ;).

Noahs nya ord:

Peppe= Pepparkaka
bah= Bada
oa= Noah
appä= napp
Åttä= Råtta

Ja han kan lite fler ord. Men talet för Noah är inte så viktigt. Han har fullt upp med att göra av med all sin energi. Alla som tillbringat en dag med Noah vet hur han är... Haha!!

///TJO///

Kommentarer
Postat av: mamma

Han kan ju säga atta=asta. Kämpa på det ger resultat :) <3

2008-12-06 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0