JulKlappsShopping!

Igår var det shopping hela dagen. Först var vi i valbo på IKEA och i köpcentret. Hittade några julklappar. Åt lunch med Madde, Andy och lilla Benjamin som också var där och trängdes. Kände mig dock inte så sugen att åka ut och trängas bland folk då jag är livrädd för magsjuka. Det är väl "okej" men inte runt jul. Då vill vi vara friska och krya. Men sen åkte vi vidare till kupolen. Nån julklapp till blev klar. Är inte helt klar än. Måste ner på tisdag också. Då ska jag gå barnfri. Ska även leta efter någonting som Noah kan ha på julafton. Ida ska ha en fin klänning som hon fått av sina kusiner i Schweiz.
Idag blir det en dag hemma med lite städ kanske pepparkaksbakning och lite julsaker som ska upp. Blir ett spännande år att ha julgranen uppe. Noah är kanska klåfingrig. Men hade tänkt vi skulle klä den tillsammans i kväll.

Nu ska jag plocka lite och ta ner sonen från bordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0