Lite om varje!

Idag har vi haft en lugn och skön dag. Jesper fick sovmorgon, men inte jag. Nästa gång är det faktiskt min tur. Sen gick hela familjen ut på en promenad i det vintriga falun. Det var mysigt. Ida var så lycklig att komma ut på en promenad att hon skuttade fram. När vi kom hem blev det lite lunch och sen kom mamma och pappa på besök. Det var trevligt. Vi tittade på film från när barnen var små. Oj va jag längtar efter en liten igen (!) det får jag ju inte. Inte nu! Ska bli färdis socionom först. Sen så kanske. Blir väl Elins tur nästa gång kan jag tro. Någon bebis måste det ju komma snart tycker jag.
Nu spelar jag Wii fit, fick ett sånt när jag fyllde i juli men jag har haft en paus från det. Men nu har jag bestämt mig för att börja träna. Vill så gärna bli av med magen och lite höfter. Det skulle sitta bra det. Men vet ni? jag tog en paus eftar att ha boxat, åkt snowboard och slalom med en  stor skål popcorn. Det kan ju inte vara bra. Men jag hade tänkt gå ut på en promenad i morgon eftermiddag. Ska komma igång på riktigt nu. Någon som vill följa med mig? Så tråkigt att gå själv.

Ida blev lycklig nu på kvällen då hennes gudfar kom förbi med hennes julklapp från honom. Hon fick en cykel! Lyckan var total. Hon cyklade runt runt här inne i huset. Nu står den parkerad i ett hörn. Hon är så stor våran tjej. Kan tänka mig att det blir några turer på den i vår/sommar.

Nu ska jag fortsätta "träna"..

SES!

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe, har hon parkerat sin lilla cykel :) mm, får väl se när det kommer en bäbis nästa gång, hihi ;)

2008-12-29 @ 09:33:06
Postat av: lin

jag jag jag vill följa med... kanske lite långt att åka för en promis men vad gör man inte?! ;)

kram till dej

2008-12-30 @ 14:53:31
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: mamma

Om ni bodde här skulle vi kunna gå varje dag ! :)

2008-12-30 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0