☆★Lusselelle ☆★

Nu har vi suttit och ritat jag och mina barn. Men Noah tyckte det var roligare att måla på sin mage och sina ben. Ida har där i mot gjort både snögubbar och tomtar, jättefina konstverk.
Tidigare idag så ramlade Noah baklänges från sin hokuspokus stol. Den låg ner så fallhöjden blev inte jättehög men hans snälla syster drog bort den som Noah tappade balansen. Han slog i bakhuvudet i en trösket så bulan var inte å leka med. ´Han kräktes två gånger efter andra gången så ringde jag sjukvårdsupplysningen. Men hon tyckte vi kunde avvakta och höra av oss om det blev värre. Men Noah är pigg så det verkar inte vara någon fara.

Just nu är Ida grinig och Noah uttråkad. Får väl försöka hitta på något. Har ingen lust att gå ut det är ju -10 grader ute brrr...

Det var våran Lucia det ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ni så kallt? Vi har bara ca -5

2008-12-13 @ 20:27:17
Postat av: Victoria

Ja usch det har vi. Men nu är det "bara" -7

2008-12-13 @ 20:44:14
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: lin

TACK för kommentaren!!!



Vilka fina barn du har!

Själv fick jag inte på Casper nå luciakläder så vi fick stanna hemma.



Vad är det för typ av allergitester de gjort?



Kramkram

2008-12-14 @ 17:21:07
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0