nog för idag...

Nej nu får det vara bra för idag. Skriver om det sociala arbetet och hur socionomutb växte fram. Det är iallafall intressant. Jag kommer få sitta hela helgen med det här tyvärr. Hade hoppats på att vara klar men jag klarade det inte. Titmuss, Marshall och Esping-Andersen är alldelens för svåra för mig. Deras teorier om välfärdspolitiken och all kritik. Ska ta tag i den imorgon. Har kommit en bra bit på väg iallafall. Känns bra!!

Nu är klockan mycket och mina ögon orkar inte vara vakna mer nu faktiskt. Sängen hägrar. Imorgon sk ajag och Ida ha våran myskväll igen. Har köpt chips och dip idag. Hon är ju expert på idol som ni vet haha!! Min älskade lilla tjej!!

God natt. Nu ska jag kolla till Ida och Noah mina älskade troll...




Tjingeling!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0