Våran Jul...

Kankse dags för en liten yuppdatering utav julen? Har varit tyst på min blogg ett tag men jag har varit ganska upptagen. Vi åkte till Avesta på julafton för att fira julafton där. Mycket god mat och måånga paket, väldigt många paket. Men vi hade väldigt trevligt. Ida var på helspänn hela dagen. Hon längtade så till tomtens ankomst. När tomten väl kom blev hon lite blyg men det släppte lika fort! Noah däremot tyckte tomten var läskig. Han satt tryckt mot mig i soffan och drog till sig sitt paket. Barnen fick så himla många paket Noah tröttnade efter tre st och Ida satt med sina paket längst av alla :)... Ida var lite rolig när vi hade tomten på besök. Hon studerade honom länge och sa sen att det var morfar! Typiskt! Sen när hon ska förklara våran tomte för andra så säger hon att tomten som kom med hennes paket hade svara ögon och inte ens en säck med paketen utan en plastpåse. Haha lyckat! Vi får hyra in en tomte nästa år.

Lite bilder från julafton...

       
Lite kort från julafton. Har så många kort men min dator är fruktansvärt seg på att lägga in korten så det blir inte fler än så här! Men en mysig dag hade vi med nysnö och många minusgrader. Det var massor med år sedan vi hade sånt här juligt väder. Det är så det ska vara.

Sen på annandagen var vi först på mellandagsrean i kupolen sen åkte vi till farmor och åt mat. Där blev det kalkon, potatis sås och grönsaker. Det var gott med nå annat faktiskt. Där träffade vi min kusin Caroline. Det var roligt vi ses ju tyvärr inte så ofta. Hennes dotter Cassi och Ida är jämngamla och allt. Dessutom så ska hon ha bebis i Mars.



Lite kort från annandagen och hemma i falun igen både innan och efter jul!

    

Lite kort det där då. Min blogg är så tråkig. Men det blir bättre framöver. Jag ska fixa :) dessutom så är jag väldigt negativ i min blogg. Kanske ska ändra på det också? Men jag är sån ju... Nå ja! Nu ska jag fortsätta lite här hemma innan sängen kallar är trött som vanligt! Men skyller på järnvärdet hihi. God natt..

Kommentarer
Postat av: lin

GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!

Ser ut som ni haft en fin jul!

Fina bilder som vanligt

Vad Noah ser vuxen ut, inte alls som lillfisan här hemma.

Stor kram till er!

2008-12-27 @ 23:14:42
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0