Carema eller Falu kommun?!?!

Mitt jobb gör mig knäpp. Trodde jag skulle kunna njuta av att få gå hemma med Noah men icke. Hur kommer det bli? vart kommer jag hamna? Carema kan man väl inte jobba för. Är du sjuk 3 gånger eller vabbar så får du sparken dom säger det rakt ut. Dom har inte råd att ha sjukskrivna. Men ibland är man ju sjuk och har man två barn. Vad ska man göra!? Nehee lika bra att stanna i kommunen. Ska bli så otroligt skönt när detta är klart. Jag har ständigt en klump i magen. Någon som vill ge mig ett fast jobb någon annanstans????

Idag ska vi skriva på pappren om huset! Lite små läskigt. Vi hade visning igår men dom fick lov att fra sig ur tyvärr. Lite för litet för dom :(.
Synd för vi hade gärna sålt till dom.
Det blir väl mäklare som får sälja huset. Lika bra det!

Banken om en timme! En trött, en tjatar och en trött mamma!

Imorgon ska jag jobba kväll Jippiiii *not*...

Undra hur jag ska göra. Sälja syskonvagnen och köpa en smidigare enkelvagn. Våran åller på att rasa ihop. Ida sover sällan på dagen om hon inte är hos liselotte. Hon kan lika gärna stå på en bräda!
Ska fundera vidare. Mycket att tänka på nu ändå :/!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy F*N säger jag bara, vadå sjuk eller VAB 3 ggr och sen sparken??? Jo för människan är ju en maskin, och barn går att vaccinera mot dagisvirus, eller vaddå? *arg*

Ni kommer ju att få radhuset sålt iaf, så fint som det är! Kram!

2008-02-21 @ 17:51:41
URL: http://zandrisens.blogg.se
Postat av: mamma

välj naturligtvis Falu kommun går väl inte jobba så där håller med Sandra man är inga maskiner

2008-02-21 @ 22:00:59
Postat av: Anna

Åh vad roligt med flytt! Det är så kul när man håller på och planerar. Själva packandet är ju mindre kul förstås =)

Carema lät inte som någon bra arbetsgivare! De kan ju knappast få någon att söka sig dit frivilligt när de säger så där. Fy vad dåligt!

Kram från Anna

2008-02-23 @ 07:53:34
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0