Ett tu tre...

Ett tu tre...
Noah börjar bli farlig nu. Han reser sig mer och mer. Ibland går det inte alls men ibland går det jättebra. Han har några bulor i pannan :).

   
Ett                         Tu                           tre


Sen blev det så här när Noah ramlade baklänges. Men han tittar på mig skräckslagen men ändå med ett stort leende. Typ som om jag fixade iallafall att ställa mig upp :).

Min duktiga kille! Fast det där med att ta sig fram det är inte lika kul... Han hasar sig fram på rumpan ibland ramlar han framåt.

 

Ida kan inte vara normal på ett kort det går verkligen inte. Hon bara tokar med miner. Får väl passa på och knäppa kort på henne när hon sover eller nåt!


I morgon ska Ida åka barnens skidspel. Det ska bli roligt att se. Misstänker att hon inte tänker åka. Även om hon tjatar om att åka skidor. Det visar sig i morgon.

Du ska jag kolla hur det går för mitt bröd. Ser tyvärr inge vidare ut. Blev en sån här färdig påse med allt i man ska bara tillsätta vatten. Men heter man Victoria kan man misslyckas även med en sån. Toppen!

Nu var det tydligen dags att byta blöja igen... Skoj!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

duktig kille. klart att Ida kommer att åka skidor

2008-02-16 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0