....Kluven Victoria....

Jag skrev ingen blogg igår. Hade sån huvudvärk så jag orkade inte skriva någon blogg.
Men vi var iallfall på husvisningen igår. Nu är vi kulvna. Där skulle vi vilja bo. Stort hus var det 119+170 nästan. Gillestugan var jättestor. Många skrymslen och vrår. Mysigt. Det som är var väl att två rum var uppe och ett ner lika som här. Men då om vi skulle köpa huset så får rummet på entreplan bli lekrum och barnen får dela sovrum. Sen när dom blir lite äldre och blir duktiga att gå i trapp så kan dom ha lekrummet i gillestugan och ett egetrum uppe. Nog löser det sig alltid. Ida är ju duktig att gå i trapp men jag litar inte på henne till 100%. Kanske när hon blir tre :). Men nu vet vi inte hur det blir som sagt. Vi tänker vidare! Vill inte göra bort mig och ta fel beslut. Det är ett viktigt beslut jag vet!! Det är ju lite som ska göras. Jag vill ju ha nytt kök och tapeter, golv sen lite annat. Måla trapp osv. Men inga större projekt just nu. Sen är det ju alltid saker att göra på ett hus.

Vi får se uppdatering kommer :D!

image52
SEMLA!!!

Skulle behöva åka till öb och köpa ett shampoo. Men det beror ju på om min kära sambo vill köra mig dit.
Jaha annars då. Hmmm det händer inte så mycket i mitt liv inte. Mitt mammaliv är inte så händelserikt förstår ni. Jo jag ska ju på klassfest den 8/3 det är nämligen 10 år sedan jag gick ut nian. Fick mitt inbetalningskort igår. Nästan 400 kostar det :/. Dyyrt så man får ju hoppas det blir roligt. Sen den 12/2 så ska Ida åka barnens skidspel. OM vi får tag på ett par skidor. Nu kmmer snåla victoria fram igen. Men jag tänker inte köpa ett par nya skidor till henne för att åka en gång. Sen vägra åka. Kanske någon har ett par hemma man kan låna?! Ska höra mig för :)!

image53

titta killen har vuxit ur sin stol snart. Vi måste köpa en ny :/. Var och kollade på en ny. Köpa sen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Var ligger huset då? finns med det med på hemnet,så man kan ta sig en titt...ev. kan det vara så att vi har ett par skidor,om ni ville låna..Kram

2008-02-06 @ 17:43:25
Postat av: Mela

måste vara ett svårt beslut att ta gällande huset, men jag tyckte det såg fint ut i det stora hela.

vad är det för supershampoo dom har på ÖB?? (kan jag inte låta bli att undra) *flabb*

2008-02-06 @ 18:49:11
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Elin

va det inte 17/2 hon skulle åka? nu blev jag förvirrad...!

2008-02-06 @ 22:13:05
Postat av: Victoria

Mia: Ja det finns på hemnet. Vallvägen 22 är det :).

Mela; Mmm det är ett mycket svårt beslut. Men ett bud är lagt så vi får se vad som händer...Ja du mitt supershampoo är billigt på öb inget speciellt sörru ;)

2008-02-06 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0