Lömsk mäklare...

Har fått klagomål att jag inte uppdaterar min blogg :). Ska försöka bli flitigare på det.
Idag är det allahjärtans dag.. Brukar bli ganska bortglömt hemma hos oss. Idag mår jag inge vidare heller så det var väl skit samma.
Skulle ju fika med Sandra och Lin idag med har haft ont  i huvudet i flera dagar och mår så illa då. Ingen orka att göra någonting just. Tråkigt att missa dom dock :(. Får hoppas att nästavecka blir bättre.

Huset då. Ja det är segt. Vi har lagt ett skambud först men det ville säljarna inte diskutera så vi la lite under deras utgångspris. Det verkar vara lite posetivare. Men mäklaren är knepig. Han är lite lömsk. Han säger att det finns fler budare än vad vi tror. För det första så har huset legat ute sedan sep-okt men just nu när vi är intresserade så är det 3-4 st till som är det. Vi la ett skambud på 1,1 miljon då hade ett par till lagt samma bud. Vi la lite under utgångspriset och det andra paret la priset dom vill ha för huset. Men igår fick vi veta att säljarna vill gärna sälja till oss. Konstigt att dom säljer till oss som la 50 tusen mindre. Dessutom hade dom andra "köparna" inget lånelöfte(???) allt låter så konstigt vi undrar om dom ens finns. Mäklaren blev iallfall lite föriktigare när vi talade om att vi visste lite vilka som bor i huset.

Började skriva bloggen vid tre och är inte klar än...

Gick över till grannen idag. Dom bjöd över oss på lite fika. Så jag gick dit med barnen så jesper fick vila lite. Kunde ju lika gärna sitta där och ha ont i huvudet.
J*vla huvud man fått. Blir så fruktansvärt less. Det har ju varit bra som gravid iallafall. Jag slapp ha ont i huvudet.Nå jag nu ska jag sluta klaga.

Sen på kvällen kände jag mig lite bättre. Så jag gick på ett Me&I party. Kände att jag behövde komma ut lite. Det var iallfall trevligt. Har inte träffat Millis på år och dar tror jag. Hon ska ju ha en liten bebis till sommaren. Spännande!
Köpte iallfall ett hemligt paket till barnen. Får se vad som kommer hem :).

Nej nu ni gott folk ska jag sluta skriva blogg. SKa sova snart så mitt huvud får vila...

Jo en sak till jag måste skriva... Noah reste sig mot soffan igår :o. Han kom upp på knä men inte på fötterna. Men det står väl inte på. Har han kommit på det så. Sen är det nära att han kryper men hasa sig fram på rumpan funkar det också! Sen har tänden spruckit upp. Är osäker om det är en eller två :).Kanske fler vem vet ;).

Neeej nu ska jag gå... Byyye!


image61

Kommentarer
Postat av: mamma

Huvudet har du fått av mig, var så god!Noah är tidig med att kunna läsa i alla fall.

2008-02-15 @ 10:20:10
Postat av: Mela

konstigt det där med mäklaren men det är inte första gången jag hör om nåt sånt. att dom hittar på att det finns andra budare.. ris till dom!

Så stor noah börjar bli om han snart kryper och ställer sig upp. huvva. jag vill inte att min maja ska bli stor nångång. Då måste man skaffa en ny bebis..hehhehehhehe...

Hoppas du får bukt med huvudvärken, kan inte vara roligt!!

Kramis!

2008-02-15 @ 11:20:31
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0