Vill vara friiiisk...

Så jäkla trist. Jag har blivit sjuk igen. Har vi inte haft nog med sjukdommar nu?! Nooo vi åker på en förkylning igen. Kan inte svälja varje gång gör sig på mind. Hela natten har jag legat och svettats eller frysit. Men tänkte tur Jesper är ldeig i morgon (lördag) men klockan 7 ringer dom och säger att han ska jobba. Men jag har försökt ta det ganska lungt barnen har roat sig rätt så bra själva. Men givetvis så drog Noahner en mugg med vatten över hela golvet. Hade verkligen lust att torka upp det :/. Hååhå ja jaa!! Jobbade kväll igår fast jag mådde pyton. Hoppas jag är bättre nästa vecka. Har lite att göra då. SKa jobba mån, tis. Mäklaren kommer hit och knäpper kort och jag ska på möte med jobbet igen. Prta om min framtid! Mycket just nu. Njuter verkligen utav min bebis. Men jobbar nästa vecka sen ska jag nog vara ledig veckan där på tror jag.


Kommentarer
Postat av: Mela

KRYA PÅ DIG BOPPIS!!

2008-02-24 @ 17:31:24
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0