Det blev en seeen kväll!

Satt uppe sent igår. Noah var vääldigt kinkig han somnade en stund och sen började han rynka på ögonbrynen någonting var inte bra. Han vaknade och gallskrek. Tröstade honom vidare. Gav honom ytteligare välling (han äter mild havrevälling) nu så han borde vara mätt längre. Men ine då han fick i sig ytteligare 220 ml vilket han även ätit tidigare också. Det varinte likt Noah att vara så där. Men men ma kan väl inte jämt vara nöjd. Tror det var magen om spökade faktiskt.
Han somnade tillslut runt 2.30 (!!!!) jag var ganska så trött när klockan ringde villjag lova. Lämnade Ida hos Liselotte. Som vanligt hann vi inte in på gården innan Ida säger hej då mamma. När jag kom hem somnade jag som en stock. Noah också. Även han blev väckt för att åka vagn på morgonkvisten. Vaknade rnt 11 i paniiiik tittade på klockan och tänkte jag harinte lämnat Ida än :o. Men lugnade mig ganska snabbt när jag kom på att jag faktiskt varit upp. Helt vilsen.

Idag ska jag iallfall spraya mina servettringar i guld. Får se om mitt huvud klarar av den starka lukten. Får väl t på mig den grymt snygga gasmasken ;).
Klippte alla kronor klart igår iallfall. Dom får duga.
Texterna till Jenny är också fixade ena fixade on själv. Den andra har jag en kompis som fixar noterna:).
Nu ska jag göra oss klara här. Snart dags att hämta loppi. Får se om hon följer med mig hem då :).

               

                                        
 Noah 5½månad    Ida 6 månader!! 

Jag har väldigt akrobatiska barn :D!



Hmm om man klickar på Ida så kommer bilden på Noah och tvärt om. Men ni vet ju vem som är vem iallfall!!

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, va söta dom är! men man fick se noah i båda förstoringarna ;)

2008-01-09 @ 14:25:47
URL: http://elolin.blogg.se
Postat av: mamma

man får inte se Ida i förstoring

2008-01-09 @ 16:28:27
Postat av: Victoria

Så tokigt det blev varför Noah i båda förstoringrna... Jag och teknik...

2008-01-09 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0