Ett huvud till salu!

Igår jobbade jag ju. Det gick bra. Var faktiskt ganska skönt. Faaast jag saknade mina barn. Närjag kom hem sov Ida förfullt. Noah skrek hehe. Men han lugnade sig snabbt.
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har ont i huvudet som vanligt är väldigt less på det nu. Vad är det för fel på mig? Blir skönt att träffa läkaren.
Jesper har haft en kille från stockholm här hela dagen han är kvar än. Mins systrar kom förbi också det var roligt annars skulle jag ha suttit här ensam hela dagen. Ida har haft en lite dålig dag idag. Det sa dagmamman också. Hon och Noah badade tillsammans idag. Det gillade båda två tror jag. Dom skrattade och stänkte vatten på varandra. Kul att dom har lite utbyte utav varnandra.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska kolla på efterlyst och göra lite popcorn. Barnen sover. Bäst att passa på att ta det lite lungt nu.

image23

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vi inte alla dåliga dagar? Man kan inte skina som en sol jämt!!

2008-01-18 @ 10:37:52
Postat av: Anna

Nu hittade jag in på din nya blogg =) Vad jobbigt att du har ont i huvudet så ofta! Det är ju jobbigt nog att ha det en dag någon gång ibland tycker jag. Hoppas att det går över snart, annars är det kanske bäst att gå till en läkare så du får veta vad det beror på. Kram Anna

2008-01-19 @ 11:00:09
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0