Lite sånt där om mig...


 
Jag är: En lycklig 2 batnsmamma

Jag sover: inte så bra just nu

Jag blir glad av: Ida och Noah

Vem kramade du senast: Noah

Vad sa du senast: Nu är han vaken igen

Gröna eller röda äpplen: Gröna faktiskt

Vem ringer du när du blir arg: Ofta Jesper

Vad skulle du behöva just nu: Åka utomlands
Har du snygga skor: neeej

Vilken tid gick du upp idag: 8.00

Vad var det första du sa imorse? God morgon gumman!

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har någon annan sovit i din säng i natt : Jesper och Noah

Vad såg du senast på tv: Antikrundan (hehe)

Kan du spela fotboll: Nej tok heller

Senaste personen du skickade ett sms till: Jesper

Senaste personen som du fick ett sms av: Jesper

Senaste personen du ringde till: Mamma och pappa

Senaste personen som ringde till dig: Mamma

Senaste personen som fick dig att skratta: Ida

Senaste personen du hörde sjunga: Ida

Senaste personen som fick dig arg: Vet inte

Senaste filmen du såg: Minns inte vad den hette

Senaste låten du lyssnade på: Det är inte regn som faller

Ditt liv med ett ord :Värdefullt

Gjort idag: Träffat kompisar på stan, Strosat runt på stan med barnen, Handlat lite, Tittat på när Jesper lagat mat, Ätit, laggt ida och noah, hämtat noah nu sitter jag här.

Vad drack du senast: Te

Vem är du kär i: Jesper

Vad ska du göra imorgon: Packa det sista inför dopet, åka till Avesta, duka inför dopet.

Har du gråtit till en film någon gång: Har jag nog men är inte så blödig jag inte. Men gjorde nog det när jag var gravid.

Sista meningen innan du går: Tackför att du läst, sno listan nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0