Rödblommig och febrig!

Kom precis hem från mitt jobb. Ska även jobba på lördag.  Ganska skönt att komma ut och jobba lite. Fast det vore ju roligare om man hade ett roligare jobb. Får sew hur min framtid blir när norshöjden ska bli privat. Jag tänker då inte ´bli kvar där. Tänker inte förlora min trygghet att vara kommunanställd. Får se vad som händer.
Annars så är det inte så mycket som händer. Noah är fortfarande sjuk febrig och sååå snörvlig. Nätterna är inte roliga. Hoppas han blir frisk nu snart. Fast jag känner mig också sjuk nu :(.
Nå ja nu orkar jag inte skriva mer...


image27

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja hoppas han blir frisk snart lilla gubben då..:( och att du håller dig frisk!

2008-01-21 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0