Så så är det!!

Vi tar bilderna en annan gång. 
Den här bloggen är roligare än nogg iallafall. Dessutom kan man se statistik på hur många som är in på min blogg och hur många unika besökare. Men vilka är alla? :o (????)
Har försökt göra klart här hemma idag men det har inte gått så bra. Noah är väääldigt mammig nu när hanär förkyld. Han vill inte vara själv.
Just nu sitter han faktiskt hos sin pappa och är nöjd. Skönt!
Dom ringde från mitt jobb idag och frågade om jag ville jobba i morgon. Men jag kan juinte det. Jesper jobbar ju. Synd!
Nu sk ajag fortsätta spela betapet med Jesper och Linda. Det är vad vi sysselsätter oss med så här en lördag.

Förresten så går det mycket bra för Jennys syster i West End Star. Såå roligt.. Håller tummar och tår att hon vinner alltihopa....

Natti natti!!
image25

Snart ett år sedan han flyttade ifrån oss Lille Cesar!!
Kan sakna honom. Han var ju bra go. Även om han var dryg ganska ofta också. Eller sprallig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

lilla cesar..:´)

2008-01-20 @ 00:30:03
Postat av: sara

trogen läsare här=)

2008-01-21 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0