SOMMAR??

Stort GRATTIS till Zandra och Mats till lillkillen...
Äntligen bestämde han sig för att titta ut!
Nu är Freddan storebror han med :)..



I morgon ska barnen till Avesta och sova där i två nätter :/. Kommer sakna dom enormt mycket! Mina små. Noah har aldrig sovit borta själv. Får se hur det går. Anldeningen till att dom ska sova där är att jag ska jobba tre pass. Kväll i morgon och sen två dagar, även Jesper jobbar. Kommer nog gå bra för barnen dom ska ju sova hos sin mormor och morfar. En lite tripp till kolmården blir det också. Önskar jag hade kunat varit med dit.

Nu ska jag hänga tvätt, dammsuga och plocka disk. Verkligen roligt ;)...


SKITVÄDER, SOMMAR VAR ÄR DUUU??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0