En liten blogg!

Nu var det ett tag sedan jag skrev blogg igen. HAr inte haft lust faktiskt. Har försökt hjälpa Jesper i köket med det jag kan.
Sen har jag ju två barn också eller vildingar. vilken energi som finns i dom små kropparna. Noah har ju blivit så modig i sin gång så han springer fram nu förtiden. Vilket resulterar i nya fina blåmäken. Men det är väl lite så det är i en snart ettårings värld!
 Köket går iallafall framåt. Nu är nästan alla överskåp också på plats. Känns så himla skönt att jag faktiskt snart har ett kök. Har verkligen aldrig längtat efter att få städa så mycket som nu.



så där ser väl köket ut nu ungefär!! Hoppas verkligen det blir bra!

I morgon ska jag och barnen åkta till IKEA med Madde. Ska bli skoj! Sen blir det ettårskontroll för lilla Noah. Tänka sig.
Sen på onsdag ska vi till morfar som fyller 69 år.

Noah har lärt sig:
*Vinka
*Klappa händerna
* Säga mamma
*säga pappa
* säga Titta

*Kramas (man får en stor kram utav noah)
* Prata i telefon (hallå hallå så håller han leksaksmobilen vid örat)

Skriver det ska jag ska komma ihåg hans framsteg och skriva dom i hans bok!

Ida är superduktig. Nappen är helt borta. Hon saknar den inte alls. Har inte frågat efter den en enda gång. Ior är lite mindre värd. Potträningen går ganska bra. Kör klistermärken här också ;). Funkar fiint...


*Barnen i skåpet  * Ida äter kyckling     * Noah äter väling       *Hallå, hallå


Nu ska jag och Jesper kolla på film!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Ser kanonfint ut, du ska se att det blir kanon! Är de ek skivor, ser ut som de jag har..Det du har "stora" barn nu, se vad duktiga de är =)

Ha det bra! Kram

2008-07-07 @ 23:12:32
URL: http://huset.zinknet.se
Postat av: mela

fint köket blir :) och barnen är bedårande :)

2008-07-08 @ 20:14:08
Postat av: Linda

Roligt att köket börjar ta form. Du har så duktiga barn, jag längtar efter en stor kram från Noah ;)Hoppas vi ses snart!! Kram

2008-07-09 @ 09:58:48
Postat av: Sandra

Köket ser ut att bli super, vad duktiga ni är! Ses på lördag, kraaam!

2008-07-10 @ 16:39:35
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0