En helg på stranden....

Tack för alla grattis :)!

Helgen som var så var Jesper ledig. Blev några timmar på stranden. Barnen badade, ja iallafall Noah Ida är fortfarande livrädd för fiskarna. Men Noah han traska runt i vattnet. Hamnar under vattnet men han bara skrattar. Med blåa små skakande läppar tar man upp honom från sjön. Han hatar att gå upp. Den lilla fisken skulle kunna bo i vattnet. Idag orkar jag inte vara ute alls. Är nästan för varmt. Men jag antar att man inte ska klaga. Men lite åska och regn kanske? Snart blir det semester till västkusten. Då vill vi ha superväder. Men med min tur är det väl regn hela den veckan. Två veckor kvar sen har Jesepr semester. När han börjar så är det dags för Noah att inskolas hos dagmamman. Sen är det tillbaka till verkligheten. Jobbet! Urk... OM jag mot förmodan inte skulle komma in på skolan. Får väl se då. Räknar inte med det. Känns inte så lovande tyvärr. Får veta resultatet på måndag!

Här kommer lite bilder från helgen... Sandlandet och lill torpet!!






Vågen jag fick utav mormor och morfar i present!!!
Love...


Nu ska jag rasta Tarzan jag är hundvakt till idag!!







Kommentarer
Postat av: mamma

tänk vad härligt med sommar och bad för barnen. Ida ser ut att tycka det är kul att simma i ala fall.

2008-07-29 @ 22:04:51
Postat av: Sandra

haha, jag har en likadan våg! Har ärvt den av mamma och pappa som fick den i bröllopsgåva :-) Mysiga bilder från stranden!

2008-07-30 @ 08:15:01
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: mela

fina bilder från stranden :) här är det cokså strålande solsken, men vi bara njuter :) ska iväg ut med båten om några minuter, till en stuga, för sol och bad. mysigt. hoppas vi hörs på msn snart ;) Kram

2008-07-30 @ 08:38:30
Postat av: sara

åh håller tummarna...va har du sökt för skola?? hoppas allt är bra kram

2008-07-30 @ 20:06:37
Postat av: Elin

va tuff ida såg ut i sina solglasögon, hehe

2008-07-30 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0