Väldigt varmt!

Nuså har det blivit varmt igen.Man längtar efter värmen men sen när den kommer blir jg helt orkeslös. Sola orkar jag inte vill helst sitta nere i källaren och trycka. Jesper sover än och Noah sover middag. Han sover ju så lång middag det blir nästan jämt 3 immar om inte mer.
Snart kommer mina systrar. Stackrarna städar ett hus i den här värmen. Det kan ju inte vara roligt. Men tänkte bjuda dom på lite lunch.
Har hemsk träningsvärk  i mage och ben idag efter WiiFit. Ska träna lite ikväll när det är svalare. Nu dör jag om jag skulle träna.


Mina gullungar!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Årets varmaste dag noterades i Falun idag med 33,1 grader, det har inte varit så varmt i Falun sedan 1860!!!! Och då passar man på att städa ett hus :) Inte konstigt att svetten rann.

2008-07-26 @ 23:30:01
Postat av: mamma

grattis på födelsedagen vi ses i eftermiddag :)

2008-07-28 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0