VILL HA ETT NYTT JOBB...

Jag vill ha ett jobb somjag trivs med. Trivis med mina arbetskamrater men inte med arbetet eller tiderna. Funkar knappt när man har småbarn.
Finns inga nya jobb ju. Om jag nu ska var undersköterska för resten utav mitt liv vill jag ha jobb på en vårdcentral eller en "rolig" avdelning på lasarettet.
Skolan har jag inte kommit in på. Har restplats 30 nu helt plötsligt. Dom hade gjort nå fel. Hade 70 från början. Utbildningen ska ta in 70 pers. Får se ibörjan utav augusti om jag kommer in. Det vore underbart. Vill inte vara uska mer!!!

Återstår att se!!

Sen är mina kiddo hemma igen. Dom har haft det super mysigt hemma hos mormor och morfar!


Kommentarer
Postat av: Elin

ah, men då känns det ju inte lika omöjligt för dig att komma in! jag håller tummarna! :)

2008-07-24 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0