Mammaträff!

Siter här och känner mig lite små konstig. Ont i huvudet och svullen i halsen. Snoret rinner på Noah och han har hostat sig igenom natten. Hoppas han slipper få så där svårt att andas igen. Nu blir det ju akuten om han blir dålig.Men vi har ju ventoline hemma iallfall.

I förrgår var jag och barnen hem till Sandra, Molly och Mick. Hon bjöd på lunch och fika det var jättegott!!!!
Hade det väldigt trevligt Lin var också där med sina barn Lua och Casper. Dom små fyller snart ett år Mick är först ut. Sen är det Noah och Lua på samma dag. Det är roligt att alla tre kom så tätt. Det hade ju kunnat bli en i juni en i juli och en i augusti. Hoppas vi ses snart igen och tack Sandra för en trevlig dag hemma hos dig...



Igår var det mindra roligt jag jobbade. Men det var ju okej när man väl var där. Blev ju några timmar iallfall. Bra bra!!

Köket går sakta. Igår hann inte Jesper någonting just. Han var ensam med barnen och sen var det fotboll! Men får sätta farit idag och på midsommarafton. Den enda dagen han är ledig. Men sånt är livet. Jag vill ha ett kööööök. Blir knäpp av att stå och diska i tvättstugan. Saknar mitt kök enormt mycket. Men det bliiir bra.

Nu blir det en dusch sen ska jag hämta Ida...

Kommentarer
Postat av: mamma

tre små godingar :)

2008-06-19 @ 20:04:34
Postat av: Sandra

Vassego och hoppas vi kan ses snart igen!

2008-06-23 @ 13:27:48
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0