Sommar?!

Nu då ska jag väl försöka skriva lite. Mitt T är knäppt på mitt tangentbord funkar inte som det ska riktigt. Bara så ni vet tifall det fattas många T. Intressant fakta :)!
Igår var vi i Avesta det är en så kallad festival där. Samma sak som på alla marknader. Man går omkring och trängs. Men det är ju lite kul utifall man träffar någon man känner. Sen grillade vi lite. Det var inte alls du så gott!
Noah fick sina första riktiga skor också. Han är så söt när han gick omkring i dom. Han blev lite stadigare.

Just nu är Noah i en extrem mammig period. Det är inte alls roligt. Han ska bara vara med mig hela tiden. Sova vill han inte hellr längre. Hoppas det är en kort period han är så här. Det är väldigt jobbigt :(.

Annars är det bara så bra. Solen skiner och är riktigt varm. Det är sommar ute. Wihooo
Nej jag känner att jag inte har så mycket att komma med. Det blir så väldigt stelt när jag skriver. Lägger ner det här för idag :)-

Nu ska jag ut och sola. Måste skaffa mig lite färg! Imorgon blir det furuvik...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var inte maten god?

2008-06-01 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0