Utan kök!!

Nu är det rörig hemma hos oss... Undra hur lång tid det ska vara det. Mycket jobb men vi hoppas på ett bra resultat. Ni är inte avundsjuka på röran hemma hos oss. Har köket i tvättsugan just nu. Skulle behövt en kokplatta det hade ju inte varithelt fel. Men jag har inte lust att köpa någon för den korta tiden. Det fixar sig ändå. Har ju gjort det förrut så det så.
Sitter här och är enorm hungrig. Barnen sover och Jesper har åkt till tzatsiki för att hämta mat. Ingen utav oss hade lust att laga mat idag. Ni kanke förstår när ni ser bilderna.


Taket innan det blev vitt...


Nästan klart, målades en gång till!


*ryser*


Myycket spännande. Vad göör pappa??!!


Rörigt till 1000...

Så där ja så har vi det hemma. Myysigt haha! Väldigt!! Men det är ju faktiskt roligt med renovering. Man ser ju förändring och äntligen såhänder det någonting. Jesper jobbar på för fullt. Han sitter inte på latsidan fast han borde ta det lungt ibland. Men han gillar det ju!!

I morgon blir min STORA kille 11 månader. Snart 1 årskalas. Herre guuud. Men lilla lilla bebis är stor. Det jobbiga är att jag faktiskt längtar efter en liten. Men det går inte nu ju. Blir nog för jobbigt. Får spara det några år. Nu blir min mamma svettig ;)..
En stor familj är min dröm men man måste ju ha tid för dom man har också. Mina barn är det bästaste bästaste som finns. Helt underbara!!



Jo Ida har ju klippt sig också. Började inte så bra då Ida var nyvaken när vi kom fram. Men sen efter lite mutning så gick det bara fiiint. Elins duktiga kompis Emma klippte Ida. Hoppas hon törs klippa henne flera ggr :)!

Hej för idag!!

Kommentarer
Postat av: mamma

varför ska jag bli svettig, det blir du nog själv om du får tre tätt efter varandra. Man behöver ju inte skynda sig med allt ändå:)

2008-06-15 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0