Dyr klassfest!

Gör ett nyt försök då. Skrev en blogg igår man den bara försvann. Tappade lusten att skriva igen.

Jagvar iallfall på klassfest i helgen. Ganska besviken är jag!
Jag har betalat 395 kr för den kvällen. Vi fick en värde check på 40 kr som vi skulle få dryck för.
Dom där 40 kr fick vi ge för att ens få en välkomstdrink. Den kostade alltså. Sen kom maten. Förrätten var okej. Det var toast skagen. Jag fick samma eftersom jag sagt att jag åt fisk. Sen kom min varmrätt. Ni kommer inte tro det är sant. Jag fick fiskbullar, kokt potatis och sås. En halv tomat och en basilika kvist. Dom andra fick inte heller nå vidare god mat. Så vi skämtade om att kaffebuffén var stor så vi kunde bli mätt på kakor iallafall. Men kaffebuffén bestod utav en slät kopp kaffe. Ingen kaka eller nåt annat till. Inte ens te hade dom. Jag dricker ju gärna inte kaffe. Drycken till maten kunde tydligen inte heller ha ingått i det priset. Dom måste ha blivit rika på den kvällen. Vem som helst kom in i lokalen och musiken som skulle vara en DJ såg jag inte skymten utav. Musiken skulle även vara anpassad efter det år vi gick ut men det var den inte.
Det var ju trevligt att träffa dom få som kom iallafall. Men för 400 var det en dyr kväll. Hade nog ätit godare hemma.

Minns inte ens vad jag skrev mer i bloggen. Det var någonting om barnen. Jaja!!

På torsdag blir det iallfall visning. Huset har legat ute på hemnet i en vecka och det är redan 6 st som vill komma på visning. Roligt! Så nu måste vi plocka och dona så det ser snyggt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att den där festen blev så misslyckad. Ångrar ännu mindre att jag inte gick på den. kände att jag inte hade något att hämta där ändå. Tycker ni borde skicka in något klagomål eller nåt. 400kr är ändå rätt mkt pengar för en kväll när man förväntar sig få någorlunda schysst mat och åtminstone en kaka till kaffet.

2008-03-11 @ 20:33:46
Postat av: Victoria

Vem är du som skrev? Nyfiken :)

2008-03-11 @ 21:06:10
Postat av: Mela

ja det låter ju inte så kul det där med att betala 400 kr och sen inte få nåt för det i princip :/

skoj med huset, håller tummarna :D

2008-03-11 @ 22:10:35
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Marlene

Grattis på namnsdagen

2008-03-12 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0