En kväll på akuten...

Mamma släck soooleeeeen.... Det vaknade jag till idag! En dotter med måttligt bra humör. Förkladade att mamma kan inte släcka solen. Då bröt hon ihop. Hon stör sig fortfarande på solen.

Igår kväll hamnade vi på lasatettet. Jag och Ida som skulle ha en myskväll med Chips och dip. Vi fick sitta i väntrummet på akuten och titta med en massa hostande och snörvlande människor.
Vi hamnade där bara för att Noah ramlade ner från sänge i går fm. Allt var ganska bra hela dagen. Men sen började jag faktiskt märka att han inte var sig lik. Lite slöare och aptiten var inte som den brukade. Ringde och hörde med rådgivningen och dom tyckte det var bäst att kolla upp. Han har ju ett stort blåmärke i pannan ett på kinden och slagit upp näsan lite. Så kan det gå när man vänder ryggen till en sekund. Men boven i dramat var hans syster som berättade stolt att hon knuffa Noah på golvet.

I torsdags hade vi visning på huset. Ett par lämnade intresseanmälan på en gång. Hoppas det blir nån mer så en liten budgivning blir av. Men vi är ju rätt nöjda med utgångsprset också!
Som vi städade och höll på här hemma. Men det gick bra. Fint och rent blev det också.

Noah han kryper på riktigt nu iallafall. Jagar bollar som en hund :).

Blit inte mer än så här nu är Noah arg... Byyye

Lilla Noah blir 8 månader idag


image97   image99


 
Lite bilder på mina sötnosar!!

Kommentarer
Postat av: mamma

kanske en blivande Tyson med alla blåmärken :)

2008-03-16 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0