Mary Kay!!

Idag har det varit en bra dag. Vi har tagit det lungt. Var till mäklaren och skrev på dom sista pappren så nu väntar vi bara på att huset ska komma ut på hemnet.
Ska bli kul att se hur många som är intresserade utav vårat hus. Jag hoppas det är fint nog för folk. Jag är ju tyvärr inte den bästa på inredning och sånt där. Det ska ju vara så snyggt och fint när man har visning för att visa den fina sidan utav huset. Men det är det värt. Jag gör så gott jag kan :)!

Hade Mary Kay kväll och det var trevligt. Lite synd att jag inte tänkte på att ta det en timme tidigare så Lin och Sandra inte hade behövt stressa :(.
Köpte en handkräm. Tycker det är bra produkter. Men får prata med Marit på öf om jag kommer på att jag vill ha nå mer sen.

Nu är det väl dags att sova snart! Barnen sover sött sen länge nu :)!

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni har det ju jättefint hemma, så inredning förstår du nog fast du inte vet om det :-)

2008-03-07 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0