Smått & Gott

Min blogg bara krånglar idag... morr!!
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Händer inte så värst mycket i mitt liv. Veckorna går i en väldans fart. Står ju inte på förns vi ska fira våran likla 1 åring.. Han reser sig och går runt möbler ibland. Han står även utan stöd lull som det kallas :). Men jag hoppas det dröjer lite innan han går. Min bebis känns redan stor.
Ida då hon babblar på så öronen blöder ibland. Energi är också nåt hon har. Jag blir trött bara av att titta på henne.

På måndag blir huset någon annans. Vi ska skriva kontrakt då. Huset besiktades igår men det var inget fel här inte... Lättad!

Nu måste jag ge mina barn lite mat så vi kan handla sen. Jesper ska tydligen jobba dubbelt :( trist. Inge kul att sitta ensam en lördag. Eller ensam är jag ju aldrig. Barnen har jag ju. Men ja ni kanske förstår.

Så söta nu!
Dom kastar boll tillvarandra eller rullar den. Noah uppskatar verkligen tiden med sin syster! Han blir aldelens sprllig på morgonen när hon kommer smygandes in i vårat sovrum.
Kul nu när dom börjar leka lite smått med varandra!

Nej mat var det ju!! Byye!!


Min lilla underbara tjejNoah tog några stöpplande steg med vagnen... :D!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Så ni har fått huset sålt, va kul! när blir det att ni flyttar in i det andra huset då?kram Mia

2008-03-29 @ 18:18:09
URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0