Alvas Dop...

Sitter här alldelens ensam barnen sover och Jesper är och köper mat. Så skönt! Soffan är underbar har hittat min givna plats.
Idag har vi iallafall varit på dop i avesta. Min kusin Jonas döpte sin dotter Alva. Det var ett trevligt dop. Ida hade väldigt roligt med en lite äldre kille dom spran och jagade varandra. Man blir varm i hjärtat av att se henne ha roligt.
Nrvi kom hem så har Jesper rivit tak i idas rum. Under visade det sig vara tätak så vi tar fram det och målar det vitt. Hoppas det blir bra.
Får hennes tapet nästa vecka. Superfin är den. Sen blir det rosa  på resten utav väggarna. Hon vill ha rosa inte lila som hon sa. Hon blir mer och mer medvetom om vad hon vill med färger och kläder. Men jag låter inte henne välja för mycket.
Vi r även köpt tapeter till vardagsrum och vårat sovrum! I hallen nere och uppe blir det nog pärlspont. Sen blir det dags att planera köket. Ganska perfekt att göra det på sommaren då man kan grila osv. Blir bra det! Lägtar efterett nytt kök. Det som finns nu är inte alls min typ. Vill inte laga mat i det köket. Inge rooligt.
Nu ska jag äta!
Kabeln till kameran är ännu inte funnen... hmm jobbigt :/

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad mysigt med dop; och spännande att göra om hemma!

2008-05-03 @ 21:38:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0