Falukalaset!!

Jag sitter här medans Jesper jobbar i Idas rum. Det känns som ett evighetsjobb. Skulle vara så skönt om det blev klart snart. Men det var så mycket som var tvunget attgöras där inne och taket ska vi inte tala om. Ojoj vilket jobb. Nu hoppas vi på att resultatet blir toppen bra!
I helgen var det falukalaset här. Vi var ner 3 dagar lite roligt att gå omkring bland alla människor men efter ett tag känner man att det blir lite för mycket alla trängs och tittar argt på mig bara för att jag har vagn. Nej men jag som är mamma kan ju sitta inne. Varför skulle mina barn få komma ut. Speciellt när det är barnens dag. Tycker man att det är så himla jobbigt att trängas så kanske man inte ska ta sig ner på stan. Alla borde väl veta att det blir mycket människor på liten yta en sån helg, eller?!
Jaja nog om det. Ida åkte iallfall två karuseller hon hade superroligt. Hon var på super bra humör. Helt spidad ;). Så underbart att se henne ha så roligt. Man blir varm inombords :). Noah tyckte det var bra spännande att kolla på alla människor. Så snällt han satt i vagnen har han inte suttit där på länge.

Idag är det ju morsdag. Mmm!! Jag fick en tårta det var gott. Min egen mamma fick en ljuslykta av oss barn!

Nej nu ska jag ta mig till soffan har sån fruktansvärdmagkatarr :(...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med karusellet..I helgen är det ju karneval i Avesta,ska ni dit? Vi ska nog åka över o kika nån dag...Sen ska jag ev. över nån kväll och dricka lite öl =)

Förresten var gärna med och tävla här: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/169

2008-05-26 @ 17:19:18
URL: http://tildafreja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0