Flytten avklarad!!!

Dags för en ny blogg kanske. Nu har vi flyttat städat och nu börjar renoveringen. Hämtade våran nya soffa idag känner mig nöjd. Det blir super!!!!
Har iallfall varit några dagar i KAOS även om det gått bra. Kommer lite bider när jag hittat sladden. Den ligger någonstans men vet inte vart.

Noah tar fler och fler steg. Idag tog han 7-8 stag på rad jätteduktig. Jag satt bara och tittade så jag tappade räkningen. Han går verkligen. Vi hade gäster så nu är det fler som sett min guldklimp gå.

Har faktiskt inte så mycket nytt. Kommer mer när jag har lite mer tid. Ska  gå och vika lite kläder nu. Allt ligger i sopsäckar.

Byye!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att ni är på plats! Är såklart nyfiken som fan, så jag hoppas du hittar sladden snart :-)

2008-05-03 @ 14:57:34
URL: http://www.zandrisens.blogg.se
Postat av: Anna

Vad skönt att flytten är avklarad! Nu börjar det roliga med att bestämma var saker och ting ska vara någonstans. Trevlig helg! Kram Anna

2008-05-03 @ 17:12:10
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0