Förbaskade rygg

Dagen blev inte som jag tänkt mig. Har så ont i ryggen :(. Vi åkte till city gross och tog kort på barnen iallafall. Får se hur bilderna blev. Barnen skrattade som tur var :).Sen blev det inte mycket mer. Jesper håller på i Idas rum. Det blir det första rummet så hon har någonstans att vara och känna sig trygg.
Vi skulle ju till svedensgård men jag kunde inte i morse ryggen värkte för mycket. Stackars barn. Kom inte ut på det heller. Jaja blir nog bra iallafall...
Nu känns det lite bättre i ryggen. Skönt det!

Noah testar syrrans bil... Det var skoj!!



Min sommartjej!!


Renovering pågår i Idas rum!!

Kommentarer
Postat av: mamma

du får väl se till och bli smord med salvan som jag fick av Jesper. Noah ser för händig ut med keps och när han står så stolt. Ida min tjej

2008-05-09 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0