Jag gjorde det :)

Idag har jag och Jesper tatuerat oss. Jag var inte alls nervös när vi åkte dit men när jag började närma mig så slog det knut i magen. VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?!?!?? varför utsätter jag mig för det här snurrade i skallen när jag satt där i stolen och tatueraren fixade skissen på min arm. Sen började surrandet. Huuu!! Men kors i taket så gjorde det inte speciellt ont. Det stacks lite och var mest obehagligt. Men ont kan jag inte säga kansek på vissa ställen men inte så farligt. Nu är det gjort iallfall. Går inte att ångra. Men det är ju mina barns namn varför skulle jag ångra dom? Dessutom får jag plats med flera barn har ju hela armen kvar ;) hehe!!
Ida var tvungen att följa med. Hon skulle vara hos sin faster Marlen men igår kväll fick hon feber som hon även hade kvar i morse. Nu verkar det lite bättre. Noah var hemma hos Madde. Han verkar haft roligt.

image141

Så här roligt hade Ida. Hon sa i bilen på väg dit att hon skulle tatuera in nalle puh. Men när hon väl var där ångrade hon sig och talade om bestämt att hon skulle då absolut inte tatuera sig (faktiskt) som hon lägger till för det mesta nu.


image142

Så här blev resultatet... Nu är det ju svullet och så där. Får se hur det blir när det läkt. Tar någon vecka!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Vilka fina bilder ;-)
Vad modigt av dig att tatuera dig.
Jättefint blev det
Hoppas vi får låna Ida en annan dag.
kram kram

2008-05-16 @ 20:06:34
URL: http://www.marcol.blogg.se
Postat av: mela

Blev supersnyggt! :) modiga du ;)

2008-05-16 @ 20:11:24
Postat av: Anna

Vad fint! Nu blev jag också sugen på att göra en med Tilda o Frejas namn =)

2008-05-16 @ 22:08:38
URL: http://tildafreja.blogg.se
Postat av: Sofie

va fint det blev..:)

2008-05-16 @ 22:10:20
Postat av: Sandra

Jättefin tatoo! Förstår om du är nöjd :-) Kan du maila mig er adress förresten, har en liten inbjudan att skicka ;-) Massa kram!

Ps, mailadress: [email protected]

2008-05-20 @ 07:39:02
URL: http://www.zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0