Kattsvin?!

Ja det är marsvin det betyder i Idas lilla värld. Jag har förklarat att det heter marsvin men icke. Hon har iallafall rtt marsvin idag. Hon är såå lycklig. Har suttitoch tittat in i buren men är lite besviken att hon gömmer sig i höet. Liten ch rädd så här i början.

Det är en liten flicka som är någa veckor bara. Namn vet vi inte än. Frågade ida vad marsvinet skulle heta. Hon tänkte efter och börjadebokstavera D.N.A. Hmm tänkte jag och sa till Ida att det kanske var ett konstigt namn. Då tänkte hon lite till och sa 1.4.6.8 hon heta. Jag vet inte jag. Blir nog jag som får leta fram några namn få se vad hon väljer.
Jag äskar marsvin. Det är ett personligt litet djur. Har haft två st tidigare.

Nej nu gott folk ska jag gå från datorn. Har så ont i huvudet.

Natti Natti!!

image144

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och att dagen varit okej.
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?

2008-05-20 @ 23:17:41
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Marlene

Va gulligt med marsvin. Vi hade ju åxå 2 st tidigare men vi gav bort dom för tjejerna "hade inte tid" längre. Men är det inte lag på att man ska ha 2 st ? Dom är väl flockdjur tror jag.
Vad säger Noah då ? Simona gör väldigt konstiga ljud när hon ser djur.

Ha de´ bäst

2008-05-21 @ 09:14:55
URL: http://www.marcol.blogg.se
Postat av: mela

hihi. DNA men jag tyckte det var ett fint namn;) Har också haft ett marsvin när jag var liten, PLUPPA (för flickade namnet Plupp..haha)

2008-05-21 @ 14:46:45
Postat av: sofie

hon va så gullig..

2008-05-22 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0