Pigg Noah trött mamma!!!

Jag hoppas på en bättre natt en den som var. Min käre son väcktoss kl FYRA. Den tiden är inte männsklig. Han hur pigg som helst tittar på mig med sina stooora ögon. Mamma nu ska vi leka! Gjorde lite välling i hopp om att han  skulle somna om men icke. La tillbaka honom i sin säng. Han stog där och tittade på oss ett bra tag men somnade till slut. Vaken åter igen vid 7. Jag är en trött mamma idag! Lät pappan ligga kvar i sängen. Medans jag och barnen gick upp. Vi gick till öppnaförskolan. IDa älskar att vara där. Jag kan sitta och titta på när barnen leker och har roligt, även noah har roligt nu när han kan traska runt :).

Känner mig nog lite gladare och mindre orolig nu för tiden...
-Glöm nog sa läkaren känner du så, så ÄR det så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0