Slut på helgen... Igen!!

Nopp det är inte alls lätt  att få nå kort på barnen tillsammans. Har gjort ett tappert försök. I helgen har jag haft syster Sofie här hemma. Lite sällskap va trevligt. Jesper renoverar och renoverar. Lite trist att vara ensam med barnen hela tiden. Men det blir ju fint iallafall. Hoppas jag :).
Annars har helgen varit lugn. Vi grillade igår kväll. Ja jag grillade, var ingen expert på det. Brände lite hihi! Jesper får nog sköta det där i framtiden. Men det blev ganska gott iallafall.
I dag på eftermiddagen så var vi hem till Zandra, Mats och Fredrik fikade och lekte lite. Freddan och Ida tycker mycket om varandra men dom grälar en del :).
I morgon blir det nog en tur till öppnaförskolan har inte varit där på fleeera veckor. Har varit någonting hela tiden. Flytt, förkylningar, svinkoppor mm... Nu hoppas jag på lite tid över tll annat! Har inte ens hunit med att jobba extra.
Nee nu ska jag kolla på parlamentet och slappa i soffan. Alldelens ensam är jag barnen sover och Jesper fiskar!

image139
Så här ser det ut när man tar kort på barnen... Ida kämpar för att få Noah att sitta still. Men hur lätt är det att få en kille på snart 10 månader att sitta slappa av en sekund för att ta kort?! Jaja...

Byyye!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Man kan riktigt se hur Ida kämpar med att hålla Noah kvar :)

2008-05-12 @ 14:31:04
Postat av: Sandra

Känner igen det där med att vara ensam med barn medans maken renoverar :-/ Ska bli kul att se bilder sen! Hoppas allt är bra med er :-)

2008-05-12 @ 14:43:58
URL: http://zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0