...Tatuering...

Är lite nervös här jag försöker inte tänka så mycket på vad jag ska göra i morgon. Jag ska nämligen tatuera mig. Jepp ni läste rätt. Läääskigt. Det blir en liten tatuering på handleden. Barnens namn. Får väl knäppa kort på den i morgon och visa er. Har inte tänkt så mycket på det förns idag. Vad har jag gett mig in på.
Igår kväll var det en bilolycka precis utanför oss på stora vägen. Ida tittade med stora ögon på brandbilarna, polisen och ambulansen. Var iallfall ingen allvarlig olycka. Skönt det. Men så kan det gå om det gå lite för fort.

Min morfar ringde härom dagen och sa att vi fick deras gamla släpvagn. Jättesnällt!!!!!  Så nu är Jesper mycket glad. Hanville gärna köpa ett men jag tyckte det var alldelens för mycket pengar för en sån tråkig sak. Usch usch!! Men nu har han ett iallafall.

Nehe nu ska jag väl hitta på lite lunch till oss här hemma. Men vad. Hatar att göra mat när det inte finns någonting att göra utav.

Ha det bra gott folk :)!
Ojoj nu kommer Noah bärandes på en stor käpphäst! Han stonkar och stönar och låter väldigt irriterad på hästen ;)...

Kommentarer
Postat av: mela

Neeehe! Tatuera dig?! Vad kul, är supernyfiken på resultatet :D

2008-05-15 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0