Traskar omkring...

Händer inte så mycket förutom renovering och sånt här. Noahs utveckling går i en rasande fart. Idag har det varit en dag som han mestadels traskar omkring. Han kryper mindre och mindre. Måste köpa riktiga skor till honom. Just nu har han bara ett par "fuskskor" från lindex.
Själv jobbade jag i går kväll. Första gången för carema. Verkar inte vara så många som är positiva till dom. Många nya konstiga regler med både vab och semestrar. Man måste ju ha ett jobb för att överlev men mina barn ska väl inte hamna i sista hand heller. ÄÖr mitt barn sjukt så är det. Kan inte göra så mycket åt det. Man är ju inte hemma för att det är roligt. Vill dom ha sjukintyg så vist kan dom få det. Jag kommer inte ha mindre ont  ihuvudet utav stressen att veta att jag inte får/kan vara hemma. Jaja det blir som det blir. Trivs ju med många arbetskamrater som är kvar.
Nu ska jag hoppa in i en dusch så man får någonting gjort idag också.

Ha de bra!

image140

Det var då det... Nu är dom betydligt större båda två!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0