Vad är detta???

Förra helgen satt vi ute och solade Ida sprang i klänning barfota i gräset. Noah kröp tätt där efter. Men igår snöade det massor hela dagen. Man blir väldigt deppad. Inge roligt. Vi vill juha sommar nu inte vinter. Man vet ju att det kan komma bakslag men det var inte lite som kom.
Tur att vi inte skulle ut. Vad skulle jag haft på barnen. Vinterkläderna är bortplockade. Det var ju minusgrader. Noah har inte ens några i sin stl.
Snön låg kvar i morse också men solen lös lite så det smälter bort fort. Trodde jag. Klockan är nu strax efter 16 och lite snö ligger kvar. Vet inte om jag tycker att snö och gröna träd passar i hop. Nåja nog om det.

Igår kväll så kom Elin och hennes Fredrik hit. Vi grillade i "sommarvädret" folk trodde nog vi var knäppa. Synd nog fick vi lov att sitta inomhus.
Vi spelade wii och hade trevligt.
Nu ska jag ta hand om min surpuppa ida. Hon tjatar och tjatar sönder mina öron.

image143

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte är väl Ida en tjurpuppa ? Hon ville väl ut i snön:)

2008-05-19 @ 10:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0