Grupparbete!

I morgon ska jag börja dagen med att ringa vårdcentralen. Jag har torre fläckar över hela armarna och halsen/axlarna. Dom svider och kliar. Det är faktiskt mycket otrevligt.
Måste komma ihåg det bara. Först ska jag försöka hitta vart jag ska lämna mina barn någonstans. Orginal dagmamman har åkt utomlands så dom ska till vikarie hela veckan. Jag måste sitta hemma och studera inför tentan. Får se hur den är upplagd. Tenta i välfärdspolitik (!!)
Igår satt jag hemma hos en kompis som bor i borlänge och jobbade med grupparbetet. Vi var 6 st i gruppen så det var en prövning. Men vi hade roligt. Började vid 10 på morgonen och slutade runt 18.30. Arbetet handlade om välfärdsproblem inom äldreomsorg och LSS.
Nepp nog för mig. Är trött nu...

Kommentarer
Postat av: sofie

men ni har ju tentor hela tiden!! jag kommer aldrig orka med det där! :/

2008-11-25 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0