Ida jury i idol 2009?

Sitter och kolla på Idol med Ida och hon kommenterar ALLT! Allt ifårn hur dom ser ut till hur dom sjunger.
Det började med Johan!
Hon talade om för mig att han heter Joahn (det hade hon koll på ) och han ser ut som en tjej. Men Ida han är ju en kille Jaahaa säger hon med en övertyganse röst.

Nästa fråga vad heter dom alla? Hon menar publiken. Kunde tyvärr inte svara på den frågan.

Sen när amerikanen skulle prata sitter barnet och översätter RÄTT dessutom :o... Det måste ju helt enkelt vara tur bara. Jag bara tittade på henne och sa mm-mhmm.

Nu väntar hon på spänning att idol ska börja igen. Hon är helt inne i det... Försöker sjunga med osv haha!!
Det har blivit en tradition mellan mig och Ida att ha mysfredag. Noah sover och Jesper är hos en kompis och tar några öl... Myyys!!

Kommentarer
Postat av: mamma

att sitta och kommentera personer i TV är hon väl inte ensam om :)

2008-11-07 @ 22:58:02
Postat av: Victoria

hehe nej men hon är bara tre och har redan så mycket och säga om alla... Kanske jag som lärt henne :/

2008-11-07 @ 23:14:09
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du håller koll på dustinse" rel="nofollow">http://www.dustinhome.se/idol/?csref=idol2008dustinse inne på knappen roadshow tror jag det ska stå när de kommer till Valbo!!! (Utslagna personer och det är karaoketävling för de som vill ställa upp, oftast är det barn)

2008-11-08 @ 22:15:44
Postat av: Marlene

Hej Viccis

Vilka mysiga fredagar ni har då ;-)

Hoppas att det är bra med er.Här är det väl som vanligt...förutom att Simona är förkyld...

Ha de´ och hälsa alla...

2008-11-10 @ 15:25:47
URL: http://marcol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0