Spökar hos mig...

Sitter här och sammanfattar lite på min fältuppgift. Jag pratade med min vfu handledare igår. Hon svarade på mina frågor så gott hon kunde. I morgon ska jag träffa min grupp. Vi ska göra klart uppgiften så vi kan lämna in den på seminariet nästa vecka.

Vad är det med min dotter?! Hon har ett humör som en 15 åring eller nåt. Hon skriker på mig och håller för öronen. Hon börjar bli sig lik igen efter en pärs men hon har blivit värre. Lite trotsig har hon ju varit men nu är hon inte klok :) .

Nu skulle jag behöva gå ner i källaren och hänga tvätt. Men vet ni? Jag törs inte. Våran källare är faktiskt läskig. Mörk väldigt mörk. Jag får för mig att det är någonting där. Någonting mystiskt. Det spökar helt enkelt. Nu är jag inne på mitt spökande igen. Men jag är övertygad. Det här huset döljer någonting.
En dörr i källaren står öppen fast det inte ens finns ett handtag. Handtaget ligger på golvet. Nej så dit ner går jag inte ensam på kvällen. Jag väntar tills Jesper är hemma igen.

Nu ska jag fortsätta med min uppgift!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, har handtaget ramlat av? Om det inte finns ett handtag så kanske dörren inte går att stänga.

2008-11-19 @ 22:44:13
Postat av: Victoria

jo det går handtaget ligger på golvet. Vi tar av det så sonen inte ska dra loss det och få det i huvudet. Det är en gammal dörr. Den går att putta igen också. Men inte öppna utan handtag. Förstår du?!

2008-11-20 @ 08:43:56
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: mela

Huuh o.O

2008-11-20 @ 09:55:58
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: mamma

Ok jag förstår tänkte bara att vi har en dörr som handtaget är dåligt och den gåt inte att stänga riktigt man kan bara ta i den så går den upp

2008-11-20 @ 10:00:41
Postat av: mamma

hoppas att du får roligt ikväll :)

2008-11-21 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0