Kan det inte hända någonting kul?

Hmm bestämde mig för att skriva en blogg men jag har verkligen ingenting att skriva. Vet inte riktigt vad det är men jag känner mig faktiskt inte nå glad. Det är nog stressen runt omkring mig. Händer inte så mycket roligt. Det är bara plugg hela tiden. Skulle behöva göra nå kul. Men när? Jesper jobbar ju jämt. Äsch sånt är livet.
Imorgon har jag  tänkt ta med mig barnen och gå till öppnaförskolan. Det tror jag Ida kommer gilla. Noah med för den delen. Massor med barn och leksaker. Han kommer leva runt där kan jag tro.


   
Soffpotatis


Sofie som tentasällskap


Barnen på Noahs stökiga rum


Min Noah

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är vädret som gör att allt blir lite trist. För sitter man ner och tänker efter så har man det bra i alla fall. Att plugga tar energi men det ger ju resultat till slut. KRAM

2008-11-13 @ 19:44:21
Postat av: lin

känner lite samma som du!

Är supertrött och min blogg handlar om typ inget.



jag behöver också hitta på nåt kul, men finner inte riktigt tiden.



Men det är säkert vädret som gör en lite trött och nere.



Kram till dej och kanske vi kan ses snart????

2008-11-14 @ 12:37:59
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0