Välfärdspolitik...

Sitter  här och pluggar inför seminariet i morgon. Shit va svårt det är. Samtidigt som vissa delar är självklara och lättare än andra. Vissa saker känner man väl igen från jobbet. Men det mesta är tyvärr svårt. I morgon får vi tentan. Den skrämmer mig. Hur tusan ska jag fixa den?! Visst så har jag käns inför alla men den här kursen är verkligen jättesvår om man inte är uktig på politik och välfärd. De andra har ändå varit ganska självklara saker som man är med om i vardagen. Men det här är bara nytt känns det som. Men jag ska göra allt vad jag kan för att fixa den. Helst innan nästa helg för då kan jag och tänker jag bara ta det lungt.
Men vill man bli någonting här i livet måste man väl lösa utmaningarna ma får, dom är ju till för det!

Den såg jag på statistiken att jag har många fler läsare nu för tiden. Skulle vara roligt att veta vilka ni är :). Har man så många läsare och man vet några få som läser är det nästan lite läskigt att man har bloggen uppen för allmänheten. Eller så är det jag som är nojig :).

Ne nu måste jag fortsätta läsa om socialpolitiska klassiker...


Kommentarer
Postat av: mela

Jag läser ;)

2008-11-27 @ 14:23:19
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!



Jag är en av läsarna! Men det visste du nog redan. :-) Är tyvärr lite dålig på att kommentera, men jag är in här och kikar lite då och då.



Kram Anna

2008-11-27 @ 15:10:29
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Elin

du vet jag läser!

2008-11-27 @ 15:35:56
Postat av: Mia

Hej!



Jag är oxå en flitig läsare.



kram

2008-11-27 @ 15:57:31
URL: http://huset.zinknet.se
Postat av: Marlene

Hej

Är åxå en flitig läsare..Dock dålig på att kommentera ;-)

2008-11-27 @ 17:54:40
URL: http://marcol.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Är Falubo och hittade din blogg via Familjeliv, tycker det är roligt att läsa din blogg om skola och barn, tyvärr har jag inga egna barn än... så jag får nöja mig med att läsa om andras härliga barn. Skulle gärna ha dina barn på min förskola som jag jobbar på... Ida har så härliga kommentarer! Hoppas det går bra för dig med pluggandet, jag har själv läst på högskolan så jag vet hur det känns!



Ha det bra!

2008-11-27 @ 20:01:54
Postat av: Veronika

Här e en som läser din blogg! Roligt att följa din lilla familj. //Tindra och Milos mamma (Stamp Tindra på familjeliv)

2008-11-27 @ 22:14:44
Postat av: Victoria

Va roligt med lite kommentarer.. Kul å veta vilka ni är. Jag är nyfiken :)...

2008-11-28 @ 08:56:40
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0