Ida går bakom min rygg!!

Tjohooo nu är jag äntligen klar med min uppgift. Den var svår. Jag tog väldigt lång tid på mig. Vet inte om det är jag som gör det komplicerat eller vad det är. Tittade på nästa veckas uppgift gaaahaa säger jag bara. Jättesvår att förstå sig på. Ska börja på lördag kväll eller söndag. Har lite att göra i helgen. Loppan fyller ju 3 år på söndag. Gissa om det är någon som längtar här hemma. Hon har bjudit alla hos dagmamman på kalas bakom min rygg. En liten kille kom fram till mig sist dom var hos dagmamman och frågade när hans inbjudningskort kommer. Ja vad säger man. Jag hade ju inte tänkt ha nå barnkalas. Han talade iallafall om för mig på skarpen att man måste skicka ut ett kort om man ska bjuda. Hehe. Men nu är barnen hemma iallafall. Båda har ögoninflammation. Så det blir ett pusslande för att få det att gå ihop. Men mina underbara föräldrar ställer upp. Så skönt!
Nej nu ska jag väl hoppa i säng. Ska ju upp tidigt i morgon. Sen är det en full dag med aktiviteter. Jespers syster kommer och hälsar på. Det ska bli väldigt roligt!!

Just det! Jag kommer bli socionom när jag går ut... Det sägs att vi som går termin ett kommer vara socionomer :) när 3½ år gått! Jipppiii!!

Kommentarer
Postat av: mela

men ida då :D

2008-10-03 @ 07:38:09
Postat av: mamma

Vad gör man inte för att få många presenter :)

2008-10-03 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0