Livet är hårt...

Min lilla treåring har så väldigt roliga kommentarer för sig!

Ida; Jag vill gå till stranden!
Sofie; Men det är för kallt att bada nu.
Ida; Livet är hårt

Haha hon lät så klok när hon sa så. Det är ofta hon säger saker som får en å skratta även om hon är helt allvarlig och sneglar fundersamt på en.

Idag känner jag mig förkyld. Det kliar i hals näsa och öron nå så hemskt.
Idag (igen) blir det mysdag med familjen sen blir det nog lite plugg i kväll. Snart är den här kursen också slut då är det dags för välfärdspolitik, alltså det låter inte roligt. Politik och ekonomi är verkligen inte roligt. Har hört att det är en svår kurs. Men det är bara att kämpa. NU SKA VI VARA POSITIVA!!!

Nepp nu gott folk ska jag byta en stinkande blöja *iouu*

Kommentarer
Postat av: mamma

politik kan faktiskt vara intressant

2008-10-25 @ 15:27:25
Postat av: Victoria

jaja får hoppas på det då

2008-10-25 @ 16:59:10
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0